Bliv klogere

Spørgsmål & svar

Om køb og fortrydelsesret:

Hvordan klager jeg over mit køb?
Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte kunstogkunst.dk på tlf. 3131 6469, eller sende os en mail på kontakt@kunstogkunst.dk. Hvis ikke det lykkes os at finde en løsning, har du som forbruger mulighed for at indgive en klage til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen.

Hvilke kort kan jeg betale med ved onlinehandel?
På kunstogkunst.dk kan du betale med VisaDankort, Visa Electron, Mastercard og Maestro og i danske kroner. Betaling er gebyrfrit.

Hvornår trækker I betalingen for min ordre?
Købesummen bliver først trukket fra din konto, når ordren bliver afsendt.

Kan jeg bestille online og afhente hos kunstogkunst.dk?
Du er velkommen til at afhente din ordre i vores fysiske butik. På kunstogkunst.dk er der på visse varer fri forsendelse, så derfor er der ikke nogen besparelse ved at afhente personligt.

Du kan afhente her:
kunstogkunst.dk, Køge Kopicenter A/S, Københavnsvej 72-74, 4600 Køge.
Husk at vælge ‘Afhentes i butik’ under forsendelse.

Jeg har problemer med at handle online – hvad gør jeg?
Kontakt os på tlf. 3131 6469, så hjælper vi dig videre.

Jeg har endnu ikke modtaget min ordre.
Kontakt os hurtigst muligt på tlf. 3131 6469, hvis pakken ikke er leveret på den aftalte dato.

Hvor lang tids fortrydelsesret har jeg?
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Det kan du gøre ved at sende en e-mail til kontakt@kunstogkunst.dk eller ved at ringe til os på tlf. 3131 6469.
Varer som er specielt fremstillet til dig, omfattes ikke af fortrydelsesret ved nethandel.

Læs om fortrydelsesret ved nethandel her >

Om levering og forsendelse:

Hvad er fragtomkostningerne?
På kunstogkunst.dk er der fri forsendelse af nogle varer og andre varer bliver tillagt fragt. Du kan se på den enklte vare og fragt er inkluderet.

Hvad gør jeg, hvis ordren, jeg har modtaget, har mangler eller fejl?
Du skal gennemgå din ordre ved modtagelse. Hvis en vare er beskadiget eller lider af mangler, beder vi dig kontakte os på tlf. 3131 6469. Vi beder dig have ordrebekræftelse eller fragtbrev parat når du ringer.

Skal jeg betale fragten ved evt. returnering af en vare med mangler eller fejl?
Vi arrangerer afhentning af varer, der har mangler eller fejl eller er beskadiget ved modtagelse. Kontakt os på tlf. 3131 6469.

Leverer I til postbokse?
Da vi leverer med GLS Pakkeservice og skal have din kvittering for modtagelse af pakken, kan vi desværre ikke levere til en postboks.

Hvor lang tid vil det tage at producere min ordre?
Ordrer produceres og afsendes som udgangspunkt 5 hverdage efter modtagelse. Hvis du fx afsender bestilling mandag, producerer vi og sender fredag, og du vil modtage din ordre mandag.

Hvad tid vil jeg modtage min ordre?
Ved ordrens afsendelse modtager du en mail med et pakkenummer og en link til GLS Pakkesporing, hvor du når som helst kan spore din pakke online. Læs mere om levering her >

Kan jeg spore min pakke?
Ved ordrens afsendelse modtager du en mail med et pakkenummer og en link til GLS Pakkesporing, hvor du når som helst kan spore din pakke online.

Jeg har endnu ikke modtaget min ordre – hvad gør jeg?
Kontakt os hurtigst muligt på tlf. 3131 6469, hvis pakken ikke er leveret på den aftalte dato.

Kundeservice
Telefon: 3131 6469
kontakt@kunstogkunst.dk

Åbningstider

Mandag – torsdag: 8:30 – 17
Fredag: 8:30 – 15

Kontakt os på info@kunstogkunst.dk eller på tlf. XX XX XX XX og lad os få en snak.
Så finder vi en løsning der passer jer.

Denne side anvender cookies. Ved forsat brug af vores hjemmeside, accepterer du brug af cookies.  Læs mere